SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018 Párt Jelöltek

2018. március 01. - M.I

SEM2018 Párt Jelöltek

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Simon Gyula

Nógrád 01. /Salgótarján, Bátonyterenye, Pásztó, Somoskőújfalu, Mátraverebély, Mátranovák/

Simon Gyula vagyok,36 éves. Nógrád megyében,azon belül is Salgótarjánban élek. Szerencsésnek érzem magamat,mert az aktív mozgásra való igényem, már az általános iskolai években kialakult bennem. 

Atlétika versenyekre jártam, táncoltam (18évig), kosárlabdáztam. Az iskolai évek után, még pár évig élveztem a tánc művészetét, de mellette elkezdtem edzőterembe is járni. Teltek múltak az évek. Az önképzés mellett egy-két kesztyűt elkoptattam, mire megfogalmazódott bennem az a kérdés: "Miért nem foglalkozol azzal, amit igazán szeretsz?" Lassú folyamat eredménye lett ez, de 2016-ban újra beültem az "iskolapadba" és megszereztem a Fitness Trainer képesítést. Ebben az évben egy új, számomra ismeretlen edzésformával is megismerkedtem, ez volt a KamiBo. Hihetetlenül izgalmas, dinamikus harcművészeti interval training. Már 1éve, hogy a mindennapjaim részévé vált. és mára már KamiBo trainer is vagyok. simon_gyula.jpg

Hiszek a csoportos edzések motiváló,közösségkovácsoló erejében és fontosnak tartom azt, hogy a munkámban a maximumot adjam és hozzam ki a vendégekből. Ezt, csak fizikai traininggel szerintem nem lehet elérni, ezért az edzéseim részévé tettem a mentális traininget is. Egy  kiegyensúlyozott, pozitiv energiákkal teli  lélek erőssé, határozottá, legyőzhetetlenné tesz minket. Ezt szeretném megértetni az emberekkel, hogy foglalkoznunk kell a testünkkel, lelkünkkel...az egészségünkkel.Ez a saját kis mottóm is: Sport = Egészség - Egészség=Élet

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr6113707460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása