SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018 Párt Jelöltek

2018. február 28. - M.I

SEM2018 Párt Jelöltek

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Gyuricska István

Borsod-Abaúj-Zemplén 03. /Ózd, Putnok, Szendrő, Arló, Sajókaza/

Gyuricska István vagyok, 1967-ben születtem Ózdon. Kisgyerek koromtól fogva meghatározó szerepet töltött be életemben a sport. Már 12 évesen az Ózdi Kohász atlétikai szakosztályában versenyeztem. 

Háromfiús apa vagyok. Civil foglalkozásomat, az üvegezést és az asztalos munkát cseréltem fel, hogy teljes időben a sportból és a sportnak éljek. Jelenleg egy kis edzőtermet üzemeltetünk egyesületi formában, mellette pedig még mindig versenyzem, erőemelés -fekvenyomás sportágban. Rengeteg Magyar és világbajnoki címet tudhatok magaménak. Célom hogy tovább adhassam gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt a mozgás örömét a sport szeretetét.

gyuricska_istvan.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr1313705340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása