SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018

2018. március 06. - M.I

SEM2018

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Buzás Mónika

Heves 02. /Gyöngyös, Verpelét, Kál, Gyöngyössolymos, Bélapátfalva, Gyöngyöspata/

Buzás Mónika vagyok 1968-ban születtem Gyöngyösön, ahol jelenleg is lakom és dolgozom. 2014-ben vásároltam meg Gyöngyös központjában a Fit-Fess Női Fitness Termet, amit jelenleg is vezetek. Ettől kezdve vált életem szerves részéve a sport és a mozgás. Az évek haladtával mind jobban felerősödött bennem egy minőségi, testtudatos életmód megismertetése a vendégeimmel. Ennek érdekében képezni, fejleszteni kezdtem magam: életmódtanácsadói képesítést szereztem, illetve elvégeztem a LoveYourBelly hasizomfejlesztő és regeneráló oktatói képzést is. Nyár elejére megszerzem a sportoktatói képesítésem is, amely egy nagy előrelépés lesz szakmai életemben. Terveim között szerepel a gerinc tréner oktatói képzés elvégzése is.

Hivatásommal célom, hogy minél több hölgy -az általános iskolástól kortól a nyugdíjasig -megszeresse a mindennapi mozgást egészséges testben és egészséges lélekkel tudatosan élje a mindennapjait Gyöngyösön és környékén!buzas_monika.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr3313719150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása