SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018 Párt

2018. február 28. - M.I

SEM2018 Párt Jelöltek

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Herczeg Lilla

Borsod-Abaúj-Zemplén 05.

Kyokushin karate Világbajnok -,  Európa bajnok (3x), Európa kupa -, többszörös nemzetközi és hazai verseny győztes.

Egerben születtem és élek, ezen kívül folyamatosan Mezőkövesden és borsod megyében edzek. Az aktív sportolást 9 éves koromban kezdtem el és azóta is a szenvedélyem az életem része.

Az Eszterházy Károly Egyetemen végeztem tanulmányaimat, sportszervező diplomát szereztem.

Jelenleg egy edzőtermet üzemeltetek, mellette folyamatosan edzek, versenyzek és edzéstartással is foglalkozok.

Célom, hogy tovább adhassam gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt a mozgás örömét, a sport szeretetét, a Sportos és Egészséges Magyarországért Párt támogatásával pedig fejlesszük a körzetet a sport és az egészséges életmód szemszögéből.

herczeg_lilla.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr5113705220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása