SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018 Párt

2018. február 28. - M.I

SEM2018 Párt Jelöltek

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Vidám Marcsi

Bács-Kiskun 02. /Kecskemét II., Tiszakécske, Helvécia, Ballószög, Városföld/

Vidám Marcsinak hívnak, Kecskeméten élek férjemmel. Személyi és csoportos edző, életmód tanácsadó vagyok.
A mozgás gyemekkorom óta jelen van, Kunszentmártonban nyitogattam szárnyaim. Tánccal indult a pályafutásom, több éven keresztül mazsoretteztem, majd önállósodtam tiniként. Tánc csapatot alapítottam, ahol nagyon sok élménnyel és tapasztalattal lettem gazdagabb. Fellépéseken, versenyen, bálokon vettünk részt. 
2005-ben költöztem akkori férjemmel (özvegy lettem) Kecskemétre. Táncos karrierem az Akrobat Dance School-ban kezdődött, kezdetben, mint növendék, majd később egy kurzus után táncoktató. Izgalmas időszak volt, legalább 6 különböző városban oktattam. Pár év elteltével álmaimat igyekeztem megvalósítani és persze szabad lenni: Békéscsabán alapítottam saját táncsulit, ahol 5 éves korosztálytól tini korosztályig oktattam. 
Sajnos egy rövid ideig szüneteltettem sport iránti szeretetemet egy tragédia miatt. Akkori férjemet elveszítettem egy autóbalesetben. Szívem minden területén egy nagy űr keletkezett. Ezután kóstoltam bele a fitnesz életbe és végeztem el a sportoktatóit. Tulajdonosa vagyok a Happy Mozgás & Szépség Centrumnak, ahol vidáman telnek a hétköznapok. Power Plate-en tartok személyi edzéseket, PowerBox & Spartanfitt és P.I.B. csoportos edzéseket, ez utóbbi saját fejlesztésű edzésmódszerem. 
A mozgás mindig jelen volt az életemben, igyekszem kamatoztatni tehetségem, a képzéseken tanultakat. Számomra az egészség és természetesség jegyében teljesedik ki a sport. A hétköznapi emberekből hősöket "faragni". 
A prevencióra nagy hangsúlyt fektetek, ezért is csatlakoztam a Sport és Egészséges Magyarországért csapatához. Abszolút elképzelésünk egy célt nemesít, és tudok azonosulni vele! Aki ismer tudja, hogy folyamatos fejlődés a célom, jótékonysági programokon keresztül is megszerettetni a mozgást. Ez a jövőben sem fog változni. 

vidam_marcsi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr6613705330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása