SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018

2018. március 06. - M.I

SEM2018

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Guba Anikó

Győr-Moson-Sopron 04. /Sopron, Fertőd, Fertőszentmiklós, Fertőrákos, Nagycenk/

Guba Anikó vagyok, 30 éves, soproni lakos. 3 éve Berettyóújfaluból kerültem Sopronba, az ország másik felére. Egy fitneszteremben kezdtem el dolgozni, mint pultos és TRX csoportos óraadó. Azóta munkahelyet váltottam, táplálékkiegészítő boltban tevékenykedtem, majd jelenleg egy ruházati bolt működtetésében segédkezem, illetve közös munkaként sportruházatok gyártásába fogtunk bele. Emellett pedig a TRX órák tartását kibővítettem az egészséges életmód követőjeként táplálkozási és életmód tanácsadással.

guba_aniko.jpg

Kisiskolásként a tánc-, és röplabdacsapat, későbbiekben pedig szülővárosom Önkéntes Tűzoltó Egyesületének aktív tagja voltam. A fentiekből is látszik, hogy a mozgás szeretete egész gyerekkorom óta fontos szerepet tölt be az életemben.

 

Sportoktatói vizsgámat követően bepillantást nyertem a fitnesz világába és a saját testsúlyos edzés mellett a a súlyzós edzés rabjává is váltam. Saját magamon tapasztaltam a mozgás, az egészséges táplálkozás és a belső harmónia együttes hatását, így célomnak tűztem ki, hogy minél szélesebb körben tudjam ezt továbbadni az életmódváltóknak.

 

Terveim között szerepel több edzésforma elsajátítása, hogy a csoportos óráim keretein belül mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet, illetve a személyes táplálkozási tanácsadások online felületen még több ember számára válhassanak elérhetővé.

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr4513719164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása