SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018

2018. március 05. - M.I

SEM2018

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Nyutali Norbert

Bács-Kiskun 03. /Kalocsa, Kiskőrös, Soltvadkert, Solt, Dunavecse/

Nyutali Norbert vagyok, 35 éves vagyok, Kalocsán élek.


A rendszeres sport általános iskolás korom óta jelen van az életemben. Először kézilabdázni kezdtem, amely egész középiskolás éveim alatt folytattam, de már akkor kezdett érdekelni a fitness, a testépítés világa. Majd ezt követően 2003-ban a Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Főiskolai karára iratkoztam be szociális munkás szakra, amelyet 2007-ban sikeresen el is végeztem.

A testkultúra, a fitness és a testépítés, az egészséges életmód és táplálkozás ezt követően kezdett mélyebben érdekelni. Beiratkoztam a Budapesti Fitness Company iskolába ahol, 2012 májusában Testépítő és fitness sportedző valamint Életmódtanácsadó wellness trainer képesítést szereztem.
Főállásaimban mindig is segítő szakmákban dolgoztam, jelenleg a kalocsai munkaügyi központban rehabilitációs ügyintézőként és mentorként segítettem állás találni az ügyfeleknek. Családsegítő szolgálatnál az emberek életviteli és életvezetési problémáiban nyújtottam segítséget, a helyi önkormányzatnál pedig szociális ügyintézőként dolgoztam.
Jelenleg az EFOP 1.1.1-15-2015-00001 Európai Uniós kiemelt projektben vagyok projektmunkatárs, amely program célja a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatja a munkaerő-piacon.

nyutali_norbert.jpg


Életvitelszerűen és tudatosabban az egészséges életmóddal, a rendszeres sporttal és a verseny szintű testépítéssel közel 5 éve kezdtem el szakszerűen foglalkozni. 2012 óta töretlenül másodállásban edzőként dolgozom Kalocsán, jelenleg a Kalocsai Titán Sport Clubban.
A segítő attitűd mindig is jelent volt az életemben, a főállásomban segítem az embereket mielőbb munkát keresni, valamint személyi edzett vendégeimet segítem abban, hogy egy egészségesebb életmódot kövessenek.
Fittnek és egészségesnek lenni jó. Irányt mutatok egy egészségesebb életmód felé, motiválom a vendégeimet, hogy rendszeresen sportoljanak és a helyes, célszerű táplálkozás megtanításával elérni, hogy jól érezzék magukat, hogy egy fittebb, egészségesebb életet éljenek.
A rendszeres sport kitartásra tanít, alázatra nevel, fejleszti az önbizalmat, következetességre int.
Arra tanít, hogy kemény kitartó munkával elérheted, amit szeretnél.
Hiszem, hogy ha az ember egészséges, fizikailag erős és mentálisan is kitartó és következetes, akkor ezeket a tulajdonságokat az élet bármely területén alkalmazhatja, hogy elérje a céljait a munkájában, magánéletében és a mindennapokban egyaránt.
Azt gondolom, hogy a mai világban, ahol nagyon erősen tőr fel a fitness és sportos életmód valamint a helyes és célszerű táplálkozásra való odafigyelés, az erre való tanítás, mind arra ösztönzi az embereket, hogy figyeljenek oda az egészségükre.
A rendszeres mozgás és helyes táplálkozás csak jót tesz az emberrel, semmi káros mellékhatása nincs.  
Nagyon fontosnak tartom, hogy minden ember, kortól, nemtől függetlenül kövesse az egészséges életmód alapelveit, hogy egy egészségesebb életet tudjon élni, boldogabb és fittebb legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr9813717160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása