SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018

2018. március 09. - M.I

SEM2018

 

SEM2018

Balla Yvette

Bács-Kiskun 05. /Kiskunhalas, Jánoshalma, Kecel, Bácsalmás, Tompa/

Négyszeres testépítő világbajnok, többszörös nemzetközi és hazai bajnok és kupagyőztes, többszörös fekvenyomó bajnok, két sportoló gyermek (5,14) boldog édesanyja.

 

Sporttagozatos általános iskolát végeztem, ahol atletizáltam és kézilabdáztam versenyszerűen. Szegeden végeztem biológia-testnevelés szakon, valamint kézilabda edzői diplomát is szereztem (NB/1 B-ben játszottam). Ezeket követte a TF testépítés -fitness szak diplomája. 2005-2015-ig versenyeztem aktívan, jelenleg sportágamban versenybíráskodom. Életmód- és táplálkozás  tanácsadással valamint sporttáplálkozással foglalkozom. Két konditerem tulajdonosa vagyok férjemmel, ahol csoportos órákat tartok és személyi edzéseket tartunk. A tiszakécskei TVSE női felnőtt kézilabda csapat edzője vagyok, ahol a nagyobb lányom is játszik. A kisebbik lányom a Topkids karate egyesület sportolója.ballayvette.jpg

 

Versenyzők felkészítésében segítek, foglalkozom betegségekben szenvedő gyermekekkel és felnőttekkel, sok esetben gyógyszerek teljes elhagyásáig jutunk, teljes tünetmentes állapotokat hozunk létre: munkám beteljesülése amikor másoknak segíthetek.

 

Célom ,hogy 29 éves munkásságom eljusson az emberekhez és átadni,hogy egy megemelkedett életenergia szinttel mennyivel jobban lehet élni az életet. Óvodás korú gyermekekkel megszerettetni  a mozgást és megismertetni az egészséges ételeket.Az iskolások válláról levenni a stresszt és tehermentesíteni a felesleges dolgoktól,melyek szerepét a játék és sport venné át.Tanulás mellett legyen idejük mozogni és kikapcsolódni és a családoknak boldog órákat tölteni együtt,kirándulni. Az időseknek megmutatni,hogy az első út ,ami az orvoshoz és a gyógyszerekhez vezet,nem feltétlen a legjobb megoldás. Mindazt ami az egészségről, boldogságról, sportról szól képviselni, megtaníttatni, hogy arra van időnk amit szeretnénk, anyagiasságainkat háttérbe szorítani, hiszen a legtöbb embernek többnyire fogalma sincs, hogy milyen jól tudná érezni magát egy megemelkedett energiaszinten a saját testi adottságai alapján.

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr3813726662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása