SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018

2018. március 19. - M.I

SEM2018

 

SEM2018 Párt Jelöltek 

Szerencsés Dóra

Budapest

Szerencsés Dóra vagyok, idén töltöm be a 27. életévemet. A Budapesti Gazdasági Egyetemen végeztem közgazdászként idegenforgalmi szakirányon. Gyakorlatilag már első éves gimnazistaként fejembe vettem, hogy dolgozni szeretnék iskola mellett. Először angol tanítványokat vállaltam, majd elkezdtem rendezvényeken dolgozni. A későbbiekben több munkahelyen is elhelyezkedtem alkalmazottként, de rájöttem, hogy számomra nagyon fontos a határok és korlátozottságok nélküli önmegvalósítás, illetve az alkotás, a kreatív ötletek és gondolatok megvalósítása, így 23 évesen megalapítottam saját vállalkozásomat. Ez egy fiatalok munkaerő közvetítésével, különböző rendezvények, promóciók és kampányok szervezésével foglalkozó ügynökség. Szívügyemnek érzem a saját generációm és az utánunk következők vezetését, illetve pályájájuk elindítását. Hiszen tudom és saját bőrömön tapasztaltam, hogy az y generációnak mennyire nehéz dolga van megtalálnia számításait a mai, „lehetőséget tárházát nyújtó” világban, ahol mégis nehéz feladat rálelni arra az útra és hivatásra, ami valóban produktívvá és boldoggá teszi az embert.szerencsesdori.jpg

A sport gyermekoromtól kezdve egy valamilyen szinten „kötelezően űzendő” tevékenység volt számomra. Több sportot is kipróbáltam, de nem tagadom, hogy ezeket legtöbbször főleg szüleim unszolására folytattam. Késői tinédzser koromtól, amikor már többnyire magam döntöttem szabadidőm beosztása felől, kissé a háttérbe szorult a sportolással eltöltött idő, a barátokkal való lógás volt inkább a fontosabb. Amióta viszont önálló és felelősségteljes felnőttként és anyaságra készülő nőként újabb öntudatra leltem, azóta lételememmé vált a mozgás, az egészséges életmód és táplálkozás. Hiszem, hogy vannak értékek és olyan pozitív személyiségjegyek, amiknek idő kell, hogy kibontakozzanak. Ezért is örülök a SEM pártnak, mint lehetőségnek, hiszen ez egy újabb motiváció és figyelemfelkeltés lehet az olyan fiataloknak, mint amilyen én is voltam – akiknek csak egy erős kézre és egy jó hívószóra lenne szüksége ahhoz, hogy mielőbb rátaláljanak az útra, aminek során egy boldog és egészséges felnőtt válhat belőlük.

 

https://autosiskolabudapest.blog.hu

https://jogositvanybp.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr9613753660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása