SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018, sem 2018 programok,SEM2018

SEM2018 Párt Jelöltek

2018. március 01. - M.I

SEM2018 Párt Jelöltek

 

SEM2018 Párt Jelöltek

Tőzsér Csilla

Hajdú-Bihar 02. /Debrecen/

Tőzsér Csilla vagyok, 29 éves. Kiskorom óta a sport része az életemnek. Közgáz diplomát szereztem, de az irodai világ nem nekem való, így a hobbimból hivatás lett. 

2015-ben lettem edző és álltam a  terem másik oldalára. Akkor kezdtem alakformáló órákat tartani, majd 2016 januárjában  megismerkedtem a piloxinggal, ami egy újfajta fitness irányzat. Amerikából indult és a box pilates tánc ötvözete, így el is végeztem a képzést.  2016 augusztusában itt szintet is léptem Elite Instructor lettem ami abból állt hogy egy angol nyelvű tesztet kellett kitöltenem plusz egy 20 perces videót küldenem az órámról Los Angelesbe, ahol a kinti főnökség elég jónak talált és így feljebb léptem. 2017-ben megszületett a kisfiam akivel egészen a 36. hétig tartottam órákat. Semmi gondom nem volt a terhesség alatt a sport nagyon sokat segített így szeretném minden kismama figyelmét felhívni a terhesség nem betegség hanem egy csodás állapot. A kisfiam születése után 3 hónappal vissza is álltam és azóta is rendületlenül mennek az edzések Hajdúszoboszlón. Az edzések mellett tartok testnevelés órát hátrányos helyzetű gyerekeknek is, a következő nagy tervem pedig tavasszal egy nagy sport nap rendezése Hajdúszoboszlón. tozser_csilla.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sem2018.blog.hu/api/trackback/id/tr5113707428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása